Webbutiken laddar för våren...

Haloj!!

Vi närmar oss dagen"D" ned stormsteg..och det ser ju faktiskt för en gång skull ut som att det blir en vit och fin jul..!!Vågar vi hoppas?? Kylan håller ivarje fall i sig och det med besked..brr va kallt det är. Men å andra sidan klär man sig därefter nu, alltid när det blir snabba väder omslag ligger man lite efter själv, barnen paltar man på i vanlig ordning!! Men så har man en tendens att glömma sig själv!! Som vanligt...hmm.

Igår var det jobb som gällde för min del, då jag bytte med mamsen. Så det var jag och Linnéa som kämpade på i butiken. Hade massa att göra så det var super kul. Idag har jag bara varit på jobbet en stund. Emmie är tyvärr fortsatt förkyld så hon fick vara med mig och Elisabet på jobbet en stund sen kom mamma och löste av mig och vi åkte å hämtade Winnie. Så nu e vi hemma och slappar!! 



Winnie i Metoo.

För er som inte har köpt alla sina julklappar och e stressade för det,vill jag bara meddela att imorgon har hela Kungälv öppet till 22.00, många butiker har riktigt bra erbjudande mellan 18-22. Har man handlat färdigt är det bara mysigt att gå och ta en kvälls fika och kolla på alla andra som stressar..:-).Vi kommer självklart ha erbjudande inne hos oss oxå..! Så välkomna!



Ni som har varit inne på hemsidan och sett att alla varor i shoppen hux flux är försvunna så har vi tagit bort dom då vi hade så fruktansvärt lite kvar av det vi hade inne. Så snart när vi öppnar den på "riktigt" så ska ni få se på grejor:-) Så snart fylls den med massa härliga vår nyheter. Kommer t o m ha en del där som vi inte har i butiken.

Ha en fortsatt trevlig dag!! Hoppas ni inte stressar allt för mycket nu.

Jul kramar/ Annika♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0