Vardag igen!!

Gomorron alla!!

Måndag och vardag igen för många inklusive mig själv. Dagis e dock stängt idag så jag och min kära sambo får dela på dagen. Jag tar fm hemma fast jag hade ju total glömt av att det är inköp nu på fm , så det blir till att släpa med mig barnen..och lite mutor:-), så ska det nog funka..

I lördags var ju en helt underbar dag..så fantastiskt väder.Vi solade, badade åkte båt och bara njöt av dagen. Och tur var väl det när man vaknade på söndag var det ju tillbax till den "typiskt" svenska sommaren..!!!



Lillpluttan i Mexx klänning!



Lite bad på bryggan vid sjöboden. ( Panos.)





Mys på bryggan.



Fiske på gång..



(Panos)



Winnie å Malin..(Moloklänning.)

Så igår drog vi väg hem efter frukost....Och barnen lekte super bra med Malcolm och Ofelia när vi kom hem .Alla fyra var här och lekte järnet några timmar. Sen på kvällen la jag och Elisabet Villervalla ordern för vår/sommar 2010. Det var inte lätt kan jag säga. Den är en monster stor kollektionen..Men vi lyckades tillslut..men tack å lov går det att kompletera i säsong om vi har missat eller tagit för lite av något.



Glass efter middagen..framför Pippi:-)

Dax att dra upp barnen och starta dagen!!

Kram på er alla! Höres lite senare.../Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0