Trött och bad.

Jag har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv som jag har varit idag. Typiskt när man är ledig, men det kanske är därför man blir trött för man slappnar av, plus att jag har lite feber. Men dagen har rullat på ändå. När Robert kom hem så åkte vi till simbadet som vi hade lovat barnen, även om varken jag eller Robert kände för det. Men vad gör man inte för barnen.
Båda var som fiskar och slängde sej i från kanten och hamna under vattnet och kom upp och skrattade. Det var verkligen jätte mysigt att göra något med hela familjen.
Efter var det dax för fika. Dom valde inte dom minsta bullarna så klart.

Nu ska jag och Robert titta på "Män som hatar kvinnor". Egentligen skulle jag och Annika sett den på bio när den kom, men tiden räcker inte till, och nu finns den på DVD.
Godnatt. Elisabet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0