Måndag!.

Hej alla!

Måndag och ny vecka igen..kan ju inte säga att det har varit en rogivande helg direkt med alla aktiviteter så jag var tröttare än någonsin när klockan ringde imorse. Och barnen oxå vill jag lova, jösses!! Det var nästan så jag fick rulla ur dom ur sängen och trycka på dom kläderna ta dom under armen och raskt iväg. Emmie vill absolut ha någon pippi tröja på sig..och det går sådär med att lura henne att loggan till villervalla är herr nilsson:-)..Men det var grymt så länge det varade... Tur att vi får Pippi kläder till våren..men då ger jag mig i backen på att hon e betuttad i någon annan figur:-)...grrr!


Ni måste bara komma å titta på höstens nyheter från Villervalla! I like♥

Idag har vi fått gjort en hel massa på jobbet jag å Elisabet...Fick ordning på tonårs hörnan, ska bara göra den sista finishen imorgon:-).. Sen har vi gjort en villervalla vägg, blev super bra. Innan hade vi det på en gondol som det heter på golvet, men då hade man svårt att se alla modeller. Så nu är Nova star där istället. Ni får komma å titta hur det blev!!! Vi e grymt nöjda..

 = Prisvärt och massa coola kläder från128cl -152cl.

Ni har väl inte missat att Molo fleecarna har kommit!!

 

 

Nä, dax att ladda framför ett nytt avsnitt av Lipstick jungle..så bra!! Ha ha vilken såpa "lover" jag är. Längtar även tills idol drar igång..rätt mysigt när fredagsfinalerna drar igång och man har något att titta på:-)

Kram å gonatt alla glada!! Och ett jätte tack till alla söta kunder som har handlat järnet i helgen. Det e tack vare er vi finns♥ / Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0