Fixar dagar..

Haloj!!!

Vilken brandmans uppstigning det blev idag...jösses!! Vaknade halv 10 och tittade på mobilen kvart i, där det stod att jag skulle klippa mig klockan 10. Tror ni det blev bråttom..Men 20 över tio satt jag hos Kattis på arkivgatan bakom avenyn. De ni..behöver jag säga att kudden satt kvar i fejjan och banan i all hast blev min frulle..:-). Men nu e jag nyfärgad och nyklippt, känns bra!!! Fortsätter att vara mörk ett tag till...



Igår var en fixar dag..samt en del hål i plånboken..Vi åkte å köpte en ny kamera och spontan köpte ett nytt surround system då det förra va helt kasst. Men jag e såå nöjd med kameran!! Har inte lärt mig den än dock men snart så...  Winnie såg vi knappt röken av igår då hon lekte med Felix och Malcolm hela dagen...fick muta in henne på middagen, sa att hon fick bjussa på glass om hon kom in...Men Winnie ville inte ha någon men hon blev ner skickad och övertalad av två andra glass sugna:-)..så middagen kastades in i truten och så iväg igen..men va kul dom har.



Winne , Felix och Malcolm.

Ska snart ner till småtufft en sväng och tjingsa på mamsen som jobbar idag..Elisabet har löst henne för lunch. Hoppas hoppas det har kommit några nyheter!!!

Kram på er!!! Annika♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0