Mer varor i butiken!!

Haloj alla!!

Nyss hemma från en lång dag på jobbet!! Som har gått i ett som vanligt,..det var något nytt..INTE!! Nu är som sagt lite ytterplagg på plats men vi väntar förbrilt på mer..Väntar fortfarande på tre byx & jack set från Didriksons samt termobyxor. Och hela Helly Hansen ordern..Men den som väntar på något gott....!!!

 
Denna jacka har vi fått samt en rost färgad. settet e på ingång, får den i färg som synes samt en cerise och en blå jacka.


Overaller har vi i svart, röd, lila samt blå. Och byxor i svart är på ingående oxå.



Helly hansens jackor, får även en i marin blått. Samt byxor till givetvis.

Idag fick vi påfyllning på checkmate stället, så nu finns det massa spännen diadem etc igen..och våra stor säljande små hårband som vi säljer som smör..perfekt för barn/bebis med tunt och lite hår.

  

 

  

Lite smått å gott som kom idag!!

Fick även några prinsess tröjor idag..enligt mig,ugly!! Men mina tjejor skulle offra allt för en sådan, och känner jag mig själv rätt så e det inte svårt att räkna ut att mina små sessor kommer vandra omkring med varsin sådan snart!! Men shit vad dom måste briljera för att få en sådan:-).. Ska visa bild på dom på torsdag.



Vårat skylfönster som jag lova att fota..har satt upp lite mer på väggen idag bara..Såg lite tomt ut i ena hörnet. Synd bara att dockorna är stelbenta som få..och inte bjussar dom på några leende heller:-) Trökmånsar.



På dagis parkeringen..en till trökmåns:-)..(Winnie i Metoo och Emmie i zebra klänning och tajts från Lipfish,).

Nä, nu e det dax att sätta på burken och bara slappa!! Ledig imorgon, sååå lyxigt!! Så imorgon slipper ni inte undan mig!!

Kramiz å gonatt / Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0