FREDAG!!!

Gonatt alla!!

Hoppas ni har haft en härlig fredag.. har som vanligt varit en hektisk dag på Små tufft, slitsamt men fruktansvärt kul. Men tyvärr går det ut över bloggen lite men jag lovar att snart bättra mig när allt har lugnat sig en aning!! Samt ungarna börjar använda lite mer höstnytt:-)..Shit va trist det är med samma paltor på varje kort, ni måste vara super trötta på dom oxå. Så jag lovar även där att det ska bli ändring på det;-)



Winnie i sin nya hummel zip och solhatt från Maximo.. (P.S. Idag kom även leggins från dom, i samma färg som tröjan.)
.
Idag efter dagislämning åkte vi och gjorde ordning skylt fönstret. Blev jätte mysigt med alla leksaker som vi snällt fick låna av fröknarna bus. Har även satt in en gammal skolbänk..från många år tillbax, samt lite dockor med våra fina kläder såklart!! Bild kommer snart jag lovar...hann aldrig med det idag.



Innan dagis idag..den nya Nova star tröjan och jeans från Levis.



Ap ungen..efter dagis med mariekex som muta:-)...(Molo tröja och hummel byxa).

Gonatt mina vänner!! Hörs imorgon

Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0