Sen kväll med Elisabet.

Idag blir det en sen bloggning. Det har varit och göra hela dan så jag har inte hunnit. Nu har jag precis kommit hem från min brors nya (gamla) hus, där jag har spacklat hela kvällen. Det kommer att bli superfint när det är färdigt, men det finns mycket att göra med gamla hus...
Det får bli lite mer bloggande imorgon för nu ska jag gå och lägga mej, men här kommer i alla fall lite kort från dagen.

Ofelia hittade Malcolms tofflor som hon gick omkring med och skrämdes. Molo topp, Villervalla kjol och MeToo tights.



På em blev det pysslverkstad i vårat kök. Malcolm, Winnie, Frida och Ofelia lekte med playdo och målade med vattenfärger. Dom har lekt hela em och haft jättekul.

Ofelia har inte sovit middag på några dagar, så för att hon inte ska somna framåt 18-tiden så blir det bad.
Nu säger jag godnatt vi hörs imorgon.
Elisabet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0