Mässa.

Är det inte typiskt! Det har varit skit väder hur länge som helst, men just idag när vi ska åka till malmö för att gå på mässa i morgon och åka hem på fredag, så är det strålande sol och varmt... kul om man hade kunnat vara vi havet. Men familjen får det bra i alla fall.
Nu har jag precis packat färdigt och ska åka alldelse strax, men vi hörs på fredag igen. Jag hade planer på att ta med datorn men jag tror att jag hoppar det...eller inte?? Det märker ni imorgon om det kommer något inlägg.

Ofelia är redo för en promenad med skrållan. Molo linne och Diesel kjol.

Under denna hög av barn, ligger Robert. Ofelia, Malcolm och Filippa busar. Malcolms tröja och Filippas klänning från Mexx.
Ha en underbart bra solig dag.
Elisabet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0