Gonatt!!

Vill bara säga gonatt!!!

Har haft en härligt flummig dag..Känns inte som jag har gjort så mycket vettigt direkt. Var nere på Små tufft någon timme och sen har jag bara lallat omkring här på gården och tjötat med alla goa grannar som man inte sett på några veckor.

Winnie var på kalas hos Frida här på gården och Emmie har lekt med Ofelia hela dagen. Har lekt så bra att dom t o m ville sova över hos varann..Så vi testade..Ofelia följde med hit, då hon aldrig har sovit borta tidigare så tänkte vi att det här går aldrig. Men allt gick tipp topp tills Emmie började knorra av övertrötthet och balla ur och då piggnade Ofelia till igen och vi var tvungna och sära på dom. Kanske aningen för små...men nästa gång kanske:-)..Hade ju funkat om inte "knorrasen"hade börjat pipa och ville leka affär mitt i sovakten...



Winnie redo för kalas..Kjolen köpte vi i Spanien som hon skulle ha över balett dräkten på dansen..,men den ville hon ha till varje pris idag..så idag fick hon bestämma..Jag säger inget..hmmm (linne Molo och tröja Mexx.)



Lite mys framför Dora innan läggdax..(Nattlinnen från Fixoni.)



Gonatt igen och sov så gott /Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0