Godmorgon...eller lunch.

Nu är det äntligen fredag. Sista dagen på inskolningen. Idag var hon hur glad som helst när jag lämnade och hon sprang in och började leka. Så himla skönt.
Vi hade planer på att åka till Bohus-Malmön idag, men med det här vädret så är jag tveksam, vi kanske åker imorgon bitti istället om vädret är bättre.
Jag och Malcolm har varit på Småtufft hos Annika hela fm och gjort i ordning skyltfönstret. Det blev super fint. Vi har fått låna lite leksaker från Fröken Bus (leksaksaffären i kungälv) som vi har i skylten så det händer lite annat än bara dockor som står rätt upponer. Malcolm var jätte duktig som var med, fast det var lite tråkigt, så när han ville ha några pokemon kort så kunde jag inte säga nej.
Nu är det lunchdax för oss och om en stund ska vi hämta Ofelia.

Nya NovaStar tröjan är vrekligen super fin på.
Bokhyllan i bakgrunden skruvade jag och Robert upp i går kväll. Det blev kanon bra.

Malcolm gör som vanligt miner när jag tar kort. Quicksilver tröja.
Hejsvejs.
Elisabet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0