Fullt ös medvetslös!!

Haloj alla!!

Hoppas eran helg har varit bra!! Min har varit kanon dock ingen rast å vila här inte:-). Igår jobbade jag och det var super mycket att göra...så kul men svettigt:-) Efter jobbet drog jag hem och bytte kläder sen bar det av mot Rosstock där Ronnies farbror Lars och Maja bor..där var även hans faster Gerd samt hans kusiner och kusinbarn..Var super trevligt!!! Så det blev sent hem...



Glass i stora lass:-)


Så idag fick jag ställa klockan så vi kom upp i tid till Antons 6-års kalas på bushuset på Backaplan..och där var det fullt ös vill jag lova!! Tre timmar höll kalaset på..ljudnivån var av den högre kalibern..jösses va slut jag är i huvudet nu!! Längtar efter att klockan ska gå så det är tid att gå å lägga sig:-)



Anton 6år..yeah!!!





Anton visar brorsan sina paket..





Söta Alicia. (tröja från Metoo.)

Men det e några timmar kvar, ska se om jag får tag på min kära bror och se om han kan hjälpa mig med en sak på Småtufft,.Och Winnie ska snart ner till simskolan..så spännande:-)

Igår medans jag jobbade var Winnie på Davids 6-års kalas på gatan...Hennes outfit är en skjortklänning från Mexx!



Kram på er!! / Ha en fortsatt härlig söndag!!

Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0