Förkylning och bullbak!!

Haloj!!

Ville bara säga gonatt...helt slut, har åkt på stans förkylning. Ont i halsen och hela baletten.Har varit ensam hela dagen med tjejorna då min kära sambo är ute och slirar med sina kompisar. Skulle träffas vid halv ett redan och bowla. Som tur är har jag haft lite hjälp av mina sessor och Ofelia som har tagit hand om mig:-)



Ofelia kommer ner för att hämta sjuklingen, vem kan motstå dom ögonen. Klart jag lägger mig på rygg och låter dom undersöka mig...(Molo klädd)



Doktor Emmie..(fixoni klänning) Skenet bedrar igen, doktorn valde att näst intill spätta mig med plast sprutan. så jag fick in dom på ett nytt spår..kan ni inte leka hårfrisör istället tjejor:-) och dom nappade...



Här får Emmie håret fönat:-)

Efter besöket på apoteket hade jag kittat upp mig rejält i medecin skåpet så jag tog mig an att baka lite bullar när allt släppte för stunden.. och nej jag är ingen bullmamma..det är för övrigt mitt tredje försök under mina 32 år. Första gången jag gjorde det var för två års sedan när Emmie föddes..och då var det större uppståndelse än när jag hade krystat ut min 4 kilos klump:-)..Dom ringde ner mig,kompisarna..ha ha, trodde jag skoja..



Goda men ack så fula.. ha ha. Men min nybörjar tur börjar svika..vet inte vad jag gjorde den där dagen för två år sedan..

Nä. nu ska jag krypa till kojs och tycka synd om mig själv!!

Kram å gonatt

Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0