Fler timmar på dygnet, tack.

Som Annika skrev så är definitivt brist på tid som gör att jag inte skriver så mycket. Eftersom jag har inskolning med Ofelia dessa två veckor så har vi fått lägga alla inköp på em/kvällar. Och det är några stycken. Inskolningen går förövrigt väldigt bra, än så länge. Jag har ju inte länmat henne än, men det gör mycket att Emmie är där så det ska nog gå bra.

Idag gick hon direkt in och började laga mat.

Bokstavstavlan var oxå kul.
Igår hade vi besök av en dagis kompis till Malcolm som heter William och hans mamma och lillasyster. Malcolm var väldigt glad över att han kom och dom lekte super bra.
Ute blev det "innebandy".



Stella ville gärna vara med. Hon har Molo klänning och Malcolm har MeToo tröja och blixten byxor från Maxcollection.

Ofelia tog en cykeltur istället. Helt i Molo.
Nu ska jag väcka Ofelia och ta med båda barnen ner till kungälv och mäta fötter och försöka hitta några skor. Helt plötsligt har deras fötter växt så inga skor passar. Ha en bra dag.
Elisabet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0