Äntligen kväll.

Vilken dag. Jag har nog inte suttit ner i 5 min på hela dagen. Morgonen började med att Ofelia satt i soffan och skrek och grät:
-JAG VILL INTE ÅKA TILL DAGIS!!!
Då sa Malcolm att:
-Jag tror inte heller att jag vill mamma!
Vad gör man?
Men båda blev lämnade och dagen hade gått jätte bra för båda. När dom var lämnade åkte jag och köpte färg, sen till småtufft och måla. Köpte med lunch och åkte och hämtade Ofelia. Somnade henne och åt lunch. Väckte henne och åkte och hämta Malcolm. Hemma i 20 min tills Robert kom, sen ner till tandläkaren och lagade ett hål. Tillbaka till småtufft och måla en gång till sen på inköp för HellyHansen i gbg. Tillbaka till Kungälv och till Maxi och handlade...så nu är jag helt slut och ska gå och lägga mej.



Malcolm, Ofelia och Sofia vattnar grannen Christinas blommor...hoppas att dom inte har blivit dränkta.
Om din blommor dör Christina så vet du varför och vem du ska skicka räkningen till.
Malcolm i Hummel shorts och Molo tröja, Ofelias tröja och tights från Mexx och kjolen är en höstnyhet från Hummel. Super fin mjukis kjol.

Så här orange blev väggen i skylten. Den kommer nog att synas i alla fall.
Godnatt.
Elisabet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0