Vart tog tiden vägen?

Idag har det varit väldigt lungt i butiken. Alla har väl antagligen varit ute i det fina vädret. Annika har varit iväg i Borås nästan hela dan, och jag har packat upp varor från Mexx. Jättefina klänningar och shorts. Man längtar verkligen till sommaren när man packar upp sånt. Efter jobbet skulle hela familjen klippa sej. Malcolm går det jätte bra med, men Ofelia tycker att det är mindre kul. Tur att det finns godis! När dom hade klippt sej så åkte Robert hem med barnen och jag stannade kvar. Helt underbart att få sitta i lugn och ro och bli klippt och färgad. Tyvärr hade jag ingen kamera med mej, så det blev inga kort på klippandet, och när jag kom hem så satt dom i badet. Skönt i och för sej, men jag ska ta desto mer kort imorgon. Nu har jag hållt på och städat HEEEEEEEELLLLLA kvällen (klockan är halv 12), jag hoppas verkligen att det var sista städningen för den här veckan annars får jag snart köpa ny damsugare. Men nu är bygget färdigt, förutom att dom måste såga upp en vägg igen för att det har blivit lite fel, sen måste väggen tapetseras igen! Det är kul nästan jämt när man bygger.
Här hittade jag ett kort från förra sommaren när vi var på Astrid Lindgrens värld. Ni ser ju hur glada barnen är över att vara där...dom tyckte faktiska att det var jätte kul även om det inte syns på kortet. Lägg märket till Annika som försöker komma med på kortet.



God natt. Elisabet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0