Mina små prinsessor..

Hej!!

Tänk vad många gånger per dag jag svarar på frågan,...ska ni ha fler barn? Och jag svarar näe, Ronnie har sagt x antal gånger att om han kommer hem och säger att han e sugen på en liten till så ska jag drämma till honom med en stekpanna i huvudet...men jag har lärt mig att man aldrig ska säga aldrig. Även om jag just nu e grymt nöjd med två. Efter resan med Emmie som aldrig sov o bara knorra hela dagarna så ligger det låångt långt borta=). Men visst hade det varit kul med en liten grabb el,just det man kan ju inte välja..tvillingtjejor kanske..hmmm Not!! Vi hoppar nog det som sagt.

Ronnie får helt enkelt fortsätta hoppas på att tjejorna en dag tvär vänder o vill leka med bilar o motorcross cyklar m.m.
Just nu får han vara prins o gå på bal, glittra,pärla o vara Lasse i Bullerbyn=) Och vet ni..det finns inget som gör han så stolt som sina små prinssesor!!!







Min fina familj!!!

Gonatt alla!! Och igen...njuuuut av livet, det kommer inte i repris!!!

Kram Annika♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Känner igen det där. Har tre flickor och det är bara prinsessor som gäller just nu. Och rosa och lila.Fin blogg ni har. /Anna

2009-04-08 @ 10:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0