Söndag!!!

Hej!!

Då var man hemma efter en super rolig dag igår, den blivande bruden fick dra på sig guldstassen från förr..ha ha och sen bar det av mot stora staden med ett lunch och dryckes stopp på vägen...





Vi började att dansa Linedance, herregud va kul det var, vidare till torp där Jenny fick lite "pinsamma" uppdrag, en av anledningen till att jag inte e sugen på giftermål=)..Sen åkte vi vidare till Hafstens camping där vi bubblade o hade det riktigt gött i 3 timmar och sen var det käk, dryck, fnitter o singstar. = Nöjd brud o nöjda polare=)



Vårat härliga "fulkort"..Bruden vann med sitt härliga ansiktsuttryck...ha ha.. Jag hoppar att visa bilder från bubbelbadet..annars vet jag nga som stryper mig!!

Dax att gå ut o leka lite..Ha det gött så länge, så höres vi senare=)

Kram Annika♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja ! Vad kul ni verkar haft , hoppas dagen efter inte blev alltför jobbig ; ) Kramen Linn

2009-04-19 @ 15:19:56
URL: http://sweetstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0