Nyheter!!

Hej alla!!!

Hoppas ni har haft en toppen dag!! Vi har haft fullt ös på jobbet vi..dels kom det massa nya varor igår som skulle ut samt massa goa o trevliga kunder i butiken. Sen fick jag besök av en gammal reseledar kompis..!! Det var super kul o ses,vi räknade ut att vi sågs senast på Kreta för 7 år sedan,..jag i Ving uniform o hon i Always uniform..ha ha. Det var tider det=).
Snacka om att livet ser en aning annorlunda ut nu.

Här är lite bilder på nga nyheter som vi hängde ut idag! Allt från Metoo. VI fick oxå en pyjamas med kort arm o korta ben med tingeling på...i olika pastell färger. 149:-. (på pyjamas e det ok annars kan jag ibland vara lite emot stora blaffiga tryck). Ska ta bilder på tjejorna i dom sen.

   
  
  

I dag hade jag med mig tre barn från dagis, det gick super bra. Men det e helt otroligt vad dessa tjejer spelar upp varandra.(Winnie o Matilda). Efter maten var det ut på lekplatsen som gällde. Emmie och Ofelia var o hälsade på grannens kanin Hoppan=), medans jag stod o frös..Herregud va kallt det blev när solen försvann. Men nu är jag i värmen igen o tinar mina fingrar genom att blogga lite.



Skriver lte mer sen, tänkte lägga barnen nu som röjer runt i sina rum...

Ha det bäst!!

Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0