Annons!!

Haloj...

Måndag avklarad och som vanligt är jag helt slut..Vet inte vad det är med mig, får snart söka för kronisk trötthet..!! Antar att diagnosen blir; Småbarnsförälder som jobbar,stressar och går på möhippa varje helg=)..ha ha Snart e fullspäckade April o  Maj över och då kommer några lugna helger...så vem vet, kanske är botad i juni=)...



Tog ett kort på våran skylt idag som jag lovade..Är dock inte klara än men snart så. Synd bara att dockorna e så stela,kan ju inte göra ett skit med dom, önskar man kunde sätta dom ner el,ngt =).Våran gravida tjej är klädd i Sobea..ni vet byxorna vi pratar så varmt om..som vi inte kan vara utan=). Tjejen i shorts o linne från Metoo och pojken även han i Metoo outfit. Badkläderna kommer från Panos.




Här pysslas det vilt på kvällskvisten. (Emmie i molo tröja och Winnie i Katvig klänning.)

Idag har det varit rätt så lugnt på jobbet så vi har fått gjort en hel del bakom kulisserna, Linnea hjälpte oss o jobba en stund på fm när vi var på möte jag o Elisabet. Sen hämtade jag barnen o så fullt ös till åtta bläcket. Nu sover dom små liven, ska snart krypa ner o göra detsamma. Blev helt förvånad när jag tittade ut och såg att det regnade ute, konstigt va fort man vänjer sig vid vädret fast vi bor i ombytliga Svedala.

Imorgon har vi annons i Kungälvsposten, 30% på alla jackor som är kvar.(gäller t o m lördag).

Gonatt alla!! Hoppas att jag e lite piggare imorgon=).

Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0