Egentid...

Haloj!!

Yes..då sover barnen och äntligen börjar den fantastiska egen tiden..ibland undrar jag vad ja gjorde innan jag fick barn. Kan inte komma ihåg att jag bara låg på soffan o åt praliner hela dagarna efter jobbet. el,vad gjorde jag egentligen...? Synd att jag inte blogga på den tiden..hade varit kul o veta den kanske hade handlat om min matlagning..ha ha. Snabb makisar o köttbullar el,tacos o åter tacos. Kom ihåg när jag bakade mina första bullar, hör o häpna det var när Emmie precis va född, ja ni hörde rätt..med andra ord för två år sedan..och ryktet spred sig fort i kompis kretsen, fick mer uppståndelse då än när Emmie krystades ut....men vilka bullar sen, svin goda!! Synd bara att det var nybörjar tur..nu e det kanel gifflar som gäller här!!



ha ha.... Emmie hejar på mammas bullbakande=) (Molo body).

Fick ju givetvis inte fotat skylten som jag lovade..men det kommer. Ha nu inga större förväntningar, vi e amatörer. Har ju aldrig haft ngn skylt tidigare. Så har nån ngt tips så maila oss..vi vill bli bättre=).
Var i Borås halva dagen med Rita...kom ihåg när jag var i samma sits och man ville köpa allt så jag fick hjälpa till o bromsa henne lite.Var lite morsk o visade vad vi hade köpt in..Thomas säljaren tittade på mig som om jag kom från rymden..ni har inte alls valt det. Nähä då kom jag på att man ska inte åka på samma inköp 2 gånger, för då tycker man tydligen inte lika...fniss. Skämt åsido när han visade vad vi hade valt så ramla femma ner...så den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge......


Våran första Småtufft annons...gud va små dom va!!..Winnie,Casper,Anton och Emma. Winnie e lika gammal som Emmie är nu.

Nu ska jag krypa till kojs!! Vikinga marknad imorgon så det måste laddas en del....Hoppas vi ses!

Kramiz Annika♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Annika!

Kul att läsa din blogg!!!! Har varit i Falkenberg i dag. Jättefin affär!

Tack för tipset!!! Lycka till med marknad o allt annat!!!

Kram Inga-Lill

2009-04-23 @ 22:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0