Solbrillor!

Haloj!

Nu e det snart dax att krypa till kojs...mår lite si sådär just nu, hoppas verkligen det är inbillning!! Alltid så när ngn har haft magsjuka i familjen.Man bara går o väntar på nästa offer. Såg precis att det e dubbelavsnitt på Desperate idag, så det får bli det när jag har bäddat ner mig. Tjejorna sover gott i sina sängar, efter en riktig ute dag med massa gung o bus.

Här är ett litet axplock på solglasögonen vi har fått in, som jag lova fota.Finns massa fler modeller. Kostar från39:- upp till 99:- o alla har Uv-skydd. Vilket är jätte viktigt för deras små ögon.



  

Nä nu måste jag gå o lägga mig innan jag svimmar...ni ser va jag offrar mig för bloggen..ha ha. Gött o vara ledig imorgon med..Gonatt alla glada, sov så gott!!

Kram Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0