Amy o Måns...

Haloj igen!!

Jag skrev så snyggt innan att jag o barnen skulle softa o ta det lugnt innan vi skulle hämta Anton o Casper...Den bubblan sprack kan jag säga..Sablans ungar, dom har inte gjort annat än bråkat hela morgonen,blir tokig!! Finns ingen som kan reta mig så som barnen. Morgonen  började bra med melodifestival uppträdande...Winnie var såklart Amy Diamond o Emmie fick tilldelat sig rollen som Molly Sanden men hon ville inte riktigt lyssna..och då skrek Winnie att då fick hon minsann vara Måns istället..fniss Och sen var det igång o det slutar inte...Nu sover Emmie så förhoppningsvis när Måns vaknar så är Amy på bättre humör...annars drar jag=).



   Amy sjunger...its my liiiiife!!!!!! ( T-shirt o tights från Metoo, nyinkommet och kjol från Diesel).



"Måns" surar o går nerför trappan...(kjol från Nova star o tights från Me too.)

Antar att jag kommer vara rätt upptagen nga timmar fram över med 4 barn plus att klockan 6 sticker jag på middag hos en kompis!! Så orkar jag så kommer ett inlägg lite senare idag..annars hörs vi imorgon!!

Kram på er/ Annika♥


Kommentarer
Postat av: Linn

Hej , vad roligt du skriver! Jag ser hela grejen framför mig garvar Det blir bara kuligare och kuligare att läsa kramen

2009-04-08 @ 17:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0