Påskafton!!

Haloj!!

Bilder säger mer en tusen ord o idag har jag totalt hjärnsläpp var det gäller bloggen. Helt färdig efter en grymt trevlig kväll igår och en apjobbig natt..Säger bara ungar!!! Emmie sov oroligt så jag tog upp henne och la henne mellan oss o gissa vad? Då kommer en hostande Winnie upp oxå...å då vaknade Emmie igen o så var helvetet igång!!! Det värsta av allt var att dom var piggelin o superglada att möta varandra mitt i natten, så dom började busa o medans jag var på toa skeva dom in till Tina o Johan som sov som stockar!! Ha ha o dom som har barnledig helg..inte då=)

Idag blev det en promenix in till Hunnebo för att köpa oss varsin glass o sätta oss uppe på en klippa o bara njuta av den vackra utsikten...Hade även med en klubba som muta..Så vi fick en halvtimme på berget innan barnen tröttnade o ville hem.







Syskonkärlek på hög nivå..not!! Båda tjejorna har toppar o tights från Molo o svarta villervalla kjolar. Winnie har ziptröja från Novastar o Emmie från Mexx.



Får väl se om det blir påsk brasa sen såg att dom förberedde det uppe på en klippa.Men grillning blir det...gött!! Trevlig Påskafton alla glada!!!

Kramiz Annika♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice;)

2009-04-11 @ 17:48:55
Postat av: Ann

Vilken fin tröja den stora tjejen har..finns den möjligen kvar i butiken? /Ann

2009-04-13 @ 19:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0