Dop tips!!

Gomorron!!

Yihooo klarade mig från att sitta på knä o prata med holken i natt oxå..,nu har varje fall dom 48 riskfulla timmarna gått..men men än vågar man ju inte ropa hej..men nästan: HEJ!! Shit jag vågade, nu hoppas jag att jag inte får äta upp det=). Idag är det onsdag och min lediga dag, känns konstigt att vara ledig så här länge!! Barnen börjar allt längta lite efter sina dagis kompisar nu..

Idag ser vädret sådär kul ut, men förhoppningsvis klarnar det upp. Regnar ju inte nu ivarje fall o det e ju rätt så skönt ute.

Igår fick jag ett mail av en tjej som undrade om vi hade dop presenter, och jag tycker ju inte att det behöver vara massa silver prytlar..utan varför inte ett par coola converse( det e ju ngt man sparar o inte slänger "sina första skor") , eller mätsticka , halsband el,ett par bobux. Vissa kör även på kläder..smaken e ju så olika!!



Förslag 1= Smycke från Kalas. (äkta silver smycke med roliga berlocker.)

Förslag 2: Mätsticka från Kids concept, finns även i rosa o kostar 159:-.



Förslag 3: Baby Converse 249:-



Förslag 4: Bobux  tofflor i skinn som sitter som ett smäck på foten och andas. 299:- Och finns i flera modeller o färger.

Hoppas du gillade något av förslagen Sofia och kanske hjälpte jag någon annan på traven oxå. Fortsätt maila, alltid lika kul. Nä nu e det dax att gå ut o leka lite!! Höres lite senare gott folk!!



Winnie har tagit över kameran..ha ha. Emmie i klänning o byxa från Villervalla.

Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0