Cirkus!!

Gomorron alla!!!

Vikinga marknaden igår gick kanon!Hade inte samma tryck i butiken som vi brukar p g a det fina vädret men där ute, vilket drag...så tusen tack Jill o Jenny och Linnea för eran insats och till alla glada kunder...!!

Nu ska det snart ut o städas..Vi har städdag här idag...och det e jag o barnen som får dra vårat strå till stacken då Ronnie åkte iväg på svensexa precis. Som sagt med tre bröllop i maj så det svensexa el,möhippa varje helg=). Sitter här o väntar på att Elisabet ska komma hit o ta mina fönster oxå...fniss...får nog vänta antar jag så det e lika bra o ta en vals med min bästa kompis dammsugaren sålänge=). Och klä på mina små troll så dom slipper städa i pyjamas.Eller städa o städa ...vara i vägen låter bättre.



Winnie i solglasögon från regazza o klänning från Metoo.

Sen är det cirkus som gäller..Söta Linnea ska passa Emmie, då jag inte vet om hon pallar att sitta still i två timmar el, ens diggar det. Så jag o Winnie ska gå med Susanna och hennes grabbar Anton o Casper och Jill kommer med sina godingar Liam o Leia. Ska bli kul!! Men shit va dyrt det är att gå på cirkus, men det e ju som tur bara en gång om året.
Sen blir det gemensamt middags mys med lite rödtjut o fniss...Och GODIS!!! det e ju tack o lov lördag idag...(intalar mig själv att då får jag äta järnet!!!)mums filibabba...



Nu säljer vi sol mössor i mängder, Så passa på nu när det fortfarande finns kvar... ( Solhattar o Kepsar från Maximo, Villervalla, Nova star, Quiksilver m.m).

Höres senare!!

Kram Annika♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ska bli mysigt att få umgås med Emmie idag =)

2009-04-25 @ 10:10:32
URL: http://nejaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0