Glass..

Haloj!

När jag kom hem idag var det full rulle...men med glada barn!! Så det var mysigt. Så efter middagen så firade vi att vi är lediga imorgon med en glass.Ibland får man allt lyxa till det lite på en trökig tisdag kväll,gissa om dom blev glada..!!



                     

Glass i stora lass=). Båda har kläder från Metoo.

Imorgon ska vi hämta söta Meja på dagis, så det blir kul!! Ibland när vi e lediga så går vi o hämtar en lek polare till Winnie. Är inte så många hemma mitt på dagen i vårat område. Och Winnie älskar verkligen att leka med kompisar..Mamma är inte lika rolig alltid då det ska tvättas,städas mellan rollspelen,hmm. Försöker hinna med lite sånt trökigt på onsdagar så jag slipper lägga den tiden på helgen.

Nä nu ska jag ringa Elisabet o se om hon vill ut o gå en sväng!!

Kram på er o Gonatt! /Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0