Trevlig helg!



Alla glada!!

Nu ska jag gå o lägga mig o ladda inför en underbar dag imorgon med INGET planerat...så gött!! Sen är det bröllop på lördag och två kalas på söndag. Winnie ska på ett och Emmie ska på sitt första kalas hos sin dagis polare..ha ha. Erkänn gulligt!! Kan riktigt se henne framför mig när hon börjar öppna paketet själv innan hon ger det vidare till söta Ella .Eller gött snäsigt säger "MITT" paket...jag hade den...!!! En fras hon säger x-antal gånger på en dag! Ja, dom e "underbara" dom små liven...det e vid dom tillfällerna man tittar under lugg och skakar på huvudet...nää det e inte min dotter=), hon e så givmild o gullig jämt!!

Höres imorgon kväll!!

Kramiz Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0