Torsdag!!

Gomorron!!

Säga vad man vill, men herregud va fort en vecka går. Och då menar jag inte bara helgen=). Redan torsdag..Idag ska jag till Borås, mina gamla hem trakter eller nja nästan men gymnasie tiden gjorde jag där. Ska på inköp, dock mest vara med som stöttepelare då jag ska följa med Rita dit o göra order för Didriksons, Nowali, fixoni och Cadeau.

Tjejorna ligger som stubbar i sina sängar och vill inte vakna trots att jag går runt o sjunger.."snälla snälla snälla" med min härliga kråkröst!! Som jag har fått skämmas för hela livet...kommer så väl ihåg på musiken när läraren bad mig mima när jag hade samlat mod att vara med i kören..ha ha. Tur att jag var en aning bättre på att dansa så det kompenserades på ngt sätt. Men som sagt så fort jag trallar lite här hemma så säger båda ungarna sluuuta mamma. Och Ronnie bara garvar o håller med=). Härlig stöttande familj man har..hmm.



Emmie som pussar sig själv, lustiga är att när hon ser kortet säger hon: e de?Och undrar vem den lycklige är som får en puss av henne. IQ badboll..fniss. Klänning från metoo.

Vet ni vad...jag o Elisabet fick äntligen färdigt skyltfönstret igår.."kors i krösamoset" vad det har suttit långt inne. Åkte t o  m ner på våran lediga dag. Så nu blev det lite sommrigare,men konst gräs å allt. Ska ta kort på det senare idag.

Ha nu en riktigt bra dag i solskenet....

Kramelikram Annika♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jasså du sjunger hellre än bra ! hihihi kramen

2009-04-23 @ 21:12:06
Postat av: Annika

ha ha kan man säga utan att överdriva...men det låter bra i mitt huvud=)

2009-04-23 @ 21:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0