Tillbaka till vardagen.

Nu är det vardag igen. Dagis stress på morgonen och barn som inte vill klä på sej. Klockan 7 i morse var målaren här och skulle fortsätta. Det var bara att knalla upp och klä på sej. Imorgon kommer han klockan 7 igen, men på fredag ska allt vara klart. Det ska bli så skönt. Från början skulle det inte göras så mycket i det befintliga huset, utan "bara" byggas ut. Men det är konstigt vad mycket man kommer på som behöver göras. Så nu har vårat hus fått en total make over. Det är tur att det är fint väder ute så jag och barnen kan vara ute för annars vet jag inte vart vi skulle tagit vägen. Här kommer lita härliga vår bilder.


Frukost framför tvn kändes ok idag i byggdammet. Ofelia i kläder från Molo (tidigare säsong, kjolen finns i annan färgsättning i år), Malcolms tröja Nova Star och byxor Villervalla.


Ofelia står som vanligt och håller i så många saker som möjligt så att ingen annan kan ta "hennes" saker. Man kan ju absolut inte låna ut sina saker till sina kompisar. Här har hon sin underbara Molo fleece. Stövlarna finns oxå i butiken och kostar bara 129:- hur söta som hellst, handmålade. Som ni ser kan man ha dom även när det är fint väder så man blir så där varm och svettig om fötterna. Har man egen vilja så har man!


Söt kan man vara även om man är bestämd.


Här sitter Malcolm och Winnie på pottan. Dom lekte nån lek, och när jag frågade vad dom gjorde så tittade dom på mej som om jag var helt dum och svarade att "vi sitter på pottan ser du väl". Självklart!!? Här har Malcolm oxå sin Molo fleece och Winnie har tröja och byxa från Katvig.
Nu är det dax för soffan en stund, jag hör hur den ropar på mej så jag skriver mer imorgon.
Godnatt. /Elisabet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0