Tiden går fort.

Att tiden med barn går fort har man ju alltid hört. Men inte fören jag fick egna Har jag förstått HUR fort den går. Jag har suttit och tittat på kort från när barnen var små (vilket dom fortfarande är) och då ser man verkligen hur dom har ändrats. Från bäbisar till barn.

    



Dessa kort är från midsommarafton 2007. Malcolm och Winnie gjorde en myshörna på kvällen och satt där och fnissade och pussades. Så söta. Få se om vi föräldrar tycker att det är lika sött om 10 år...






Här är Malcolm och Ofelia sommaren 2007. Här syns det verkligen hur stora dom har blivit. Snyft...



Detta är på Borås djurpark i september-07. Ofelia och Emmie var inte lika roade som sina stora syskon av att vara där. Men visst är dom söta där dom sitter i sina Molo fleecear.



  "Tjockis" Ofelia sitter bredvid sin storebror som hon avgudar och försöker härma så mycket hon bara kan.
Som ni ser glömde jag kameran till jobbet idag för jag skulle ju ta kort på alla nya MeToo kläder. Men som tur var så hade Annika med sin så det blev lite kort ändå. Ha en trevlig kväll så skriver jag mer imorgon med lite "aktuellare" kort.
/Elisabet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha så söta dom är..snacka om att tiden går fort! Det var nog ett år sedan jag träffade dig sist. Hoppas allt är bra. / Sara

2009-04-03 @ 11:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0