Syskon kärlek!

Gomorron!!!

Ny dag nya utmaningar..har lärt mig det sista att försöka ta vara på dagen el,det sista men har åtminstone fått mig en xtra tankeställare..I dag är det en vecka sen Sabina somnade in, Sabina vars blogg jag har följt i nga månaders tid. Vem var Sabina? En sann krigare som hon beskrivs i bloggen, kämpade mot en obotlig cancer..en tjej imin ålder med två små tjejor. Gå in o läs hennes resa på www.mittlivsabina74.blogspot.com. såg även i senaste Vi förädrar att det var ett repotage om henne. Eller så gör ni som jag o köper boken så går lite av intäkterna till Radiumhemmets forskningsfonder. Man får verkligen perspektiv på verkligheten...vilket man kan behöva ibland. Man har en tendens att gnälla för små saker.



Som att barnen bara bråkar hela tiden..hmm. Herregud man blir ju galen, dom retar gallfeber på varandra. Men ibland så lyser syskon kärleken igenom o dom leker,busar o myser med varandra. Det e lycka!!



Ha en bra dag!!! Njuuuuut av livet o dagen!!!

Kram Annika♥


Kommentarer
Postat av: Linn

Har oxå följt hennes blogg. Ska köpa boken idag!Man får sig en och annan tankeställare.

2009-04-08 @ 11:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0