Solbrillor.

Jag tog hem lite solglasögon till barnen igår så att dom ska få välja ett par var. Båda tyckte att det var jättekul att prova solglasögonen, och Malcolm hade väldigt svårt för att välja vilka han tyckte bäst om. Så han håller fortfarande på att försöka övertala mej att han ska få båda. Vi får väl se...
Nu är bygget här hemma klart. Elektrikern var här idag så nu finns det el oxå. Det är helt underbart. Som jag har längtat efter denna dag när allt är klart. Nu är det "bara" vårat jobb kvar med att sätta upp hyllor mm. Men det är ju det som är det roliga (men dyrt). Nu ska jag gå och lägga mej. Det blir sista natten i denna sängen för imorgon kommer våran nya säng, och det ska bli så himmla skönt.


Här är mina små tuffingar i solglasögon från Regazza.
Klänning från Villervalla och tröja från Levis.


Tröja från Mexx.
Godnatt. /Elisabet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0