Sol sol sol!!!

Shit vilket fantastiskt väder det har varit idag..för en gång skull tajmas det med min lediga dag=).. Så lyxigt..har bättrat på sandlåde brännan..kommer se sjukt roligt ut när jag ska på bröllop på lördag. Mina ben e lika vita som skolkritor..jag skämtar inte..och sola solarium känns sådär efter ha följt Sabinas blogg. Så det får vara vitt eller snyggt fläckig om jag väljer brun utan sol!! Har testat det så många gånger men det blir aldrig bra..Någon som har något tips på en bra creme el,spray??

Vi hade lyxen att få celebert besök två dar i rad..Emilie o Edith har varit här idag oxå o ätit lunch o myst här på altanen.Såå härligt! På Småtufft har det varit bra drag trots det fina vädret..fick precis läges rapport där ifrån. Kan tänka mig att en del upptäcker att sommar kläderna har "krymt" eller är det snarare så att ungarna växer...??=).
Hummel shortsen kom idag oxå, så dom ska prismärkas o packas upp imorgon fm.



Emilie, Edith och tjejorna!!

Nu ska jag i väg på hemlighetsmakeri...ni anar nog vad det handlar om..(möhippe smussel)..he he.

Ha det bäst!! Hörs imorgon...

Kram Annika♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0