Snart ny vecka.

Tänk att helgen alltid går så fort. Den hinner inte börja innan den är slut. Och man blir lika förvånad varje söndag kväll att det är måndag imorgon. Att man inte lär sej.
Robert fick sova lite extra idag, men sen bar det av till Mio. Vi skulle titta på skrivbord, men det slutade med att vi kom hem med 2 skrivbord, ett överkast, 4 kuddar, en matta , en lampa och lite annat smått och gott. Behöver jag säga att det kostade mer än vi hade tänkt. Men fint blev det. Sen var det dax att gå ut lite. Ofelia pysslade lite i sin lekstuga. Emmie kom oxå, men dom drog inte riktigt jämt i lekstugan. Båda ville ha samma saker HELA tiden. Däremot lekte dom jätte bra utanför lekstugan. Den var väl helt enkelt för liten för dom båda idag.


Hela vintern vägrade Ofelia att ha på sej den här mössan (Helly hansen), men nu ska hon tvunget ha den så fort hon får syn på den hur varmt det än är ute. Jag blir inte klok på henne!
Tröja från Nova Star, byxor från Villervalla.
Malcolm satt och myste i mitt knä en stund i kväll. Och han hade två stora funderingar:
"Mamma, jag har inte hittat nån jag kan gifta mej med." och
"Innan man blir stor måste man smaka på paprika.
Just nu är det väldigt mycket som rör sej i hans lilla huvud och det är väldigt synd att man inte kan spela in allt dom säjer. Imorgon är det jobb som gäller. Jag och Annika ska försöka att fixa skyltfönstret så det blir lite sommar fint.
Nattnatt. /Elisabet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0