Skärtorsdag!!

Gomorron!!

Hoppas ni alla mår bra...själv e jag sååå trött!! Först måste jag bara tala om att det gick kanon o vara 4-barns morsa igår=)..Kanske ska köra på tvilling tjejor ändå...not! Dom lekte så snällt så jag t o m fick gå upp imellan åt o kolla så dom inte hade lekt ngn våldsam lek o tuppat av där uppe...

När jag hämtade Anton O Casper var dom målade som små påskgubbar...så Winnie o Emmie ville givetvis oxå ha några prickar i ansiktet som dom så gulligt uttryckte sig, så det fick dom såklart. Här spänner Anton o Casper musklerna för mig..som sagt grabbigt värre..ha ha.



(Anton i dinosaurie tröja från Molo och Jeans från Villervalla.)



Casper e den lite snällare action hjälten...( Tröja från Katvig.) Jag bad dessutom Anton lite snällt om han kunde visa jeansen där bak och det gjorde han kan man lugnt säga...han gjorde en Malcolm=)



Om ni nu undrar varför jag inte gjorde ngt inlägg i går kväll så var jag på middag i stan...inte hos en kompis som jag skrev igår..det var nämligen "möhippa" rond 1 för min syster yster. Hennes blivande hade lurat ut henne till Hisingens golfklubb för att slå lite bollar o så dök vi upp...gissa om hon blev förvånad. Så det bar av till stan för att äta o dricka lite gott. Vi var bara några få igår men det är i rond 2 det händer...=). Så passa dig sis! ha ha I löv u♥



Det blev ett o annat garv...alla har vi ju våra "lik" i garderoben o det har Tina oxå..fniss! Susanne o Helene hade med sig några bilder från förr. Tina skratta så hon grät...o vi med kan jag lova..

  

Tack tjejor för igår!! Det var super trevligt=).

Ha en bra dag alla!!

Annika♥

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hahaha mina fina grabbar, Anton tar detta på allvar med att spänna sig medans Casper mest ser söt ut. Kramis

2009-04-09 @ 11:04:26
Postat av: Weronica Altus

Tack själv för skjutsen hem. Är inne och kikar på er fina blogg nu, risken finns att jag fastnar....

Kram Weronica

2009-04-09 @ 12:00:41
Postat av: emilie

halloj tjejer! hoppas ni hade super roligt!!!miss you!! puss på er

2009-04-10 @ 07:24:27
Postat av: Annica Engman

Den dino tröjan är ju nästan ett måste till Elliot!

Får ta mig en tur till Kungälv någon dag, hoppas vi ses då :)

// Annica

2009-04-10 @ 15:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0