Packa.

Just nu är det packning som står på schemat. På söndag morgon åker vi till fjällen. Det ska verkligen bli jätte kul, men det är mycket man ska komma ihåg att ta med. Jag har tvättat hela dan så nu är det "bara" att lägga det i väskor. Jag kommer antagligen inte att ha tillgång till internet så mycket nästa vecka men det får bli dessto mer när jag kommer hem. Mycket kort ska jag i alla fall ta.
Min lilla dotter har ett väldigt minspel. När hon är sur så syns det verkligen. Idag vid lunch blev hon jätte sur för att köttbullarna var slut. Jag sprang och hämtade kameran för att försöka fånga denna sura min på bild, men jag hann inte riktigt.





Här börjar hon tina upp lite.



Här sitter dom små trollen och tittar på Robin Hood och äter AllBraun. AllBraun springer dom offta och hämtar när dom är sugna på något framför tvn. Bättre än godis i alla fall. Båda har på sej Nova Star byxor och Molo tröjor från tidigare säsonger.
Nu har det tystnat på deras rum så nu ska jag gå upp och packa deras kläder så jag slipper göra allt imorgon.
Njut nu av att det är fredag.
Elisabet.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Tog köttbullarna slut???

Inga problem. Kontakta mormor.

Massor av kramar.

2009-04-04 @ 13:54:54
Postat av: Christina & Lisa

Vi tycker den köttbullssura minen var jättesöt!



Hälsningar

Christina och Lisa

2009-04-05 @ 19:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0