Nycklar!!

Heje!!

E så frustrerad..halva min dag idag har gått ut på att leta nycklar. Har fortfarande inte hittat dom...blir så trött! Stackars barn som fått hjälpa mig. Och sååå stor deras hittelön skulle bli mot slutet hoppades jag nästan att dom inte skulle hitta dom..ha ha. Hade blivit riktigt dyrt!! En chans kvar..Pappa ska till Hunnebo imorg så jag ber till högre makter att det är där dom är. Annars blir det till att byta lås o det e ju billigt, not!

Hoppas ni alla har haft en bra dag med inte allt för mycket jobb o slit.. Laddar för morgon dagens inköp på Elite plaza,(Mexx) ska bli kul! Alltid lika kul med inköp. Hörde av mamsen nu på kvällskvisten att Panos badkläder kom idag, så det får packas upp när vi kommer tillbax imorgon.


 
En liten rackars unge som har smitit ut, ungen har lärt sig att öppna altan dörren själv.(Villervalla outfit.)

Kram o gonatt!!

Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0