Långfredag!

Gomorron alla glada!!

Nu e det helg och en ganska så lång en...så härligt. Tittar man dessutom ut genom fönstret o ser den knallblåa himmeln så dras smilbanden ända bak till öronen..Igår slutade jag lite tidigare o istället för att ta kvasten till blåkulla valde jag att använda mig av den här hemma...så nu är det nystädat ! Ska bara packa det sista så bär det av till Hunnebo.Ska bli lyxigt o spendera påsk helgen vid havet och västkusten.



  

Lilla bustrollet som ska upp på bordet hela tiden...aja Emmie säger hon o fortsätter..
(Top från diesel o byxa från Molo).



Winnie på favvis platsen..Älskar att skriva o pyssla..(Hela outfiten från Metoo.)

Imorgon natt kommer Elisabet hem..min goda vän,granne,kollega, och inte minst min bloggkompis. Ska bli kul o få hem dom, e tomt här på gatan utan dom. Antar att ni saknar henne med...ni börjar väl bli trötta på o se bara mina glin=). Som jag har skrivit tidigare så kommer ingen gå säker..vi ska ha en kamera liggandes på jobbet o ta kort på era söta barn om vi får erat godkännande vill säga. Som vanligt ber jag er maila eller kommentera om ni har nga åsikter..alltid lika kul o läsa...Och bor ni inte i metropolen Kungälv kan ni ju alltid maila lite bilder till oss ;). [email protected].

Ha nu en grym PÅSK helg alla!! Mig lär ni höra av lite senare..Datorn får följa med på våran lilla miniweekend=). 

Kram Annika♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0