Kungsbacka!!

Gomorron!!

Yes, solen skiner och jag är ledig idag...Skulle ha jobbat idag men hade hel glömt av att Ronnie ska iväg på svensexa. Så Linnea får jobba för mig=). Tur att vi ska på ett helt gäng med svensexor o möhippor så jag kan skriva ut det här...Men  man vet ju inte om ...xxx..... skulle gå in o läsa nu på morgonen så därför låter jag namnet vara osagt en stund till. Men sannolikheten är inte stor direkt..

Så då får jag o tjejorna hitta på ngt skoj och då går bilen till Kungsbacka idag. Mina kära syster bor där med sin familj. Mamma ska oxå möta upp, tänkte spana in kungsmässan o centrum och kolla in den nya barnklädesbutiken. Alltid lika kul o få lite inspiration o ideèr!!



Winnie o moster Tina...myspyser! Ska bli kul o träffa familjen Björsmark idag=).

Sen mot kvällkvisten får vi se hur vi lägger upp programmet, trist nog kommer inte Ronnie hem förrän imorgon då dom ska sova på hotell i natt. Så antingen blir det kanske Bollebygd inatt eller så får vi se vad Susanna o Barnen ska göra då hon oxå är ensam för Sami är iväg.

Nä...dax att klä på dom små trollen så höres vi lite senare!!! Hasta la vista!!!!!!



Liten stund framför pippi medans morgon bestyret fixas klart!! Dagens outfit= Winnie i Molo klänning o tights o Emmie i Novastar jeans o Molo top!!

Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0