Kalas och shopping!

Direkt efter frukost bar det iväg till partille på kalas hos min farmor Anna. Där blev det smörgåstårta och bullar. Malcolm och Ofelia åt mest bullar. Efter kalaset blev det Allum. Ofelia somnade i vagnen och Malcolm mutade vi med en vattenpistol, så både jag och Robert fick hittat lite kläder som vi till och med hann och prova innan Malcolm började protestera. Sen kom Malcolm bort! Han såg inte att vi stannade vid kassan för att betala utan fortsatte att gå. Tänk vad långt dom hinner på några sekunder. Efter en stund hittade vi honom och han tyckte att det var vi som hade gått ifrån honom! Paniken är inte långt borta när något sånt händer.


Här sitter dom redo för kalas. Ofelia helt i kläder från Mexx, Malcolms skjorta oxå från Mexx och byxor från Diesel.


Sagostund med Gammelfarmor Anna som fyllde 92 år, och morfar Lasse.


Pappa och Malcolm busar.


Hemma igen gick Ofelia och satte sej på grannens bänk och bara såg söt ut. Visst är kläderna fina. Klänningen kom i torsdags och har gått som smör, men jag är inte förvånad för den är verkligen super söt.


Malcolm passade på att spela lite basket innan det var dax att komma in och sova.
Imorgon är det måndag och dax för jobb, så nu ska jag passa på att söndags slappa i soffan och hoppas att det kommer någon bra film.
Elisabet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad sööt Ofelia är!! (Malcolm också såklart)Jättefina kläder!

2009-04-27 @ 09:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0