Hektisk dag!!

Halojsan!!

Idag har det varit full rulle i butiken...jätte kul! Har haft Rita här idag oxå så ni kan tro att jag har babblat, hon lär somna gott ikväll=). Nu e det klart att hon öppnar en butik, såå kul!! Butiken ska ligga på gågatan i Ljungkile. Och hon ska ha en skön mix bland märkerna precis som vi.ha ha.

Det var mamsen o jag som jobbade idag, ni vet ju att Elisabet är i fjällen o gottar sig denna veckan. Pratade med henne nyss och dom har det kanon..Solen skiner på dom o Malcolm e tydligen grym ner för backarna. Så sotis, hade varit riktigt gott med lite ledighet.Tur att det är påsk åtminstone så man får nga dagar snart.

Har världens huvudvärk så jag ska bädda ner mig o se på en annorlunda familj, ha ha blir så full i skratt när jag ser det programmet. Och jag som tycker det e kaos med två ungar....man vet inte hur bra man har det!!



Emmie sitter i håller sig vaken med en näve majskrokar framför Pippi.....hoppade att sova middag på dagis!!



 Majskrokarna slut= slagen hjälte som bara kanar längre o längre ner...Ser ut som pappa gör ibland=).Nu sover hon gott i sin säng. (Tröja samt byxa från Metoo.)

Gonatt alla! Höres imorgon

Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0