Mexx!!

Heje!!

Gissa vad? Mina nycklar var i Hunnebo, pappa ringde mitt i inköpet o berättade att han hade hittat dom...blev så glad att vi spräckte våran budget på Mexx inköpet..nu blir inte mamsen glad..!! Våran fantastiska ekonomi chef...fniss. Hon väljer att skicka oss på alla inköp med en budget o hålla. Förr åkte hon o jag o då gick det åt pipan allt som oftast, då båda har svårt att låta bli samt e grymt lätt övertalade.. Nu e det lättare för henne att ta fram pekpinnen o bestämma vad vi har råd med å inte...och vi lyder nästan alltid !! Dock inte idag, f-låt ;).

Vi halv låg i en go soffa på en svit på Elite plazas takvåning..åhh vilken svit!! Shit pommes frite va nice!! Dit vill jag igen...Så Ronnie om du läser detta pleeease,I löv u!!

När vi kom tillbax från inköpet kom Frida en super gullig tjej från en butik i Falkenberg som heter Falkenbergs interiör. Säljer inredning/barnkläder i sin butik. Hon har fyra barn o e lika gammal som mig, säger bara RESPEKT! Vi utbytte lite tips och ideér och hennes dotter modella för oss i provrummet med kläder från next level, så söt! Kommer bilder på det imorgon då Elisabet håller på o städar järnet efter byggjobbarna ikväll.

Efter dagis var det glass tajm i solen och lite gung o bus. Ofelia kom o klinga på o hämta Emmie o gissa om hon blev glad när bästisen kom. Här e dom på väg ner till lekplatsen







Visst e dom söta i sin lika outfits..Tröjor fån Nova star, Converse och Emmie har mysbyxor från Hummel och Ofelia har jeans från Diesel.





Winnie på gungan, med tights o klänning från Metoo och tröja från Nova star.

Gonatt alla sov så gott!! Trött Emmie (Molo tröja).



Kram Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0