Hej igen!!

Nu e det påsk...=). Och tjejorna ville ju självklart vara påsk kärringar..jag målade dom lite med en trubbig kajal o dom bara pep aj aj hela tiden. .Sen var det dax för scarf...hmm var kan det finnas,hitta givetvis ingen gammal snusnäsduk. Längst in i garderoben fick jag fram två gamla scarfs. Inte alla påsk kärringar som går till dagis med en burberry scarf o en DKNY scarf...Och inte en granne var hemma som jag kunde låna av heller...attans! Men söta blev dom ändå=).



  

Winnie i Mexxklänning och Emmie i Villervalla t-shirt.

Kram Annika♥

Kommentarer
Postat av: Susanna

Så fina dom är... måste vara världens sötaste påsk kärringar. KRAMIS

2009-04-09 @ 11:14:44
Postat av: jazzy

Vilka söta små påskkärringar =D

2009-04-09 @ 18:36:02
URL: http://jazzybelle.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du har verkligen två super gulliga tjejer! Jag antar att dom är väldigt tjejiga, inte som min killtjej haha.

Ja i går fick jag tvinga i mig några flingor, synd att man inte blev bjuden på något goare. Men dom är för sköna i bland. Jätte kul att du bloggar, vist är det kul. Jag läser din och får mig goa skratt i bland. Ha nu en underbar påsk. KRAM

2009-04-09 @ 21:58:30
URL: http://bollesjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0