Härlig morgon.

Vissa mornar funkar allt utan problem. Barnen vaknade vid 7, tittade på tv en stund och gick sedan in på sina rum och lekte. Helt underbart. Jag kunde göra mej i ordning i lugn och ro. Det är inte varja morgon som ser ut så. Jag kunde till och med klä på Ofelia utan problem.
Nu sitter jag här och väntar på att barnens farmor ska komma. Hon passar dom på måndagar när både jag och Robert jobbar, jätte skönt.


Ofelia har på sej en pyjamas från schisser.


Fiffi huset är en stor favorit just nu.


Malcolm har på sej blixten pyjamas (syns inte så tydligt jag vet). Just nu tycker Malcolm att det är väldigt roligt med bokstäver, så han sitter gärna vid sitt skrivbord och ropar till mej: "Hur stavas..." Det känns som om jag går omkring och bokstaverar allt nu för tiden. Men vad gör man inte för sina barn. Till höger ser ni trä mappen för "mina teckningar". Den är från Kids koncept och är helt perfekt att samla teckningar i.
Nu kommer farmor så det är dax att åka till jobbet för mej. Ha en bra dag.
Elisabet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0