Gonatt alla!!

Hemma...vilken dag! Cirkusen blev en succé, barnen älskade det..jag tyckte dock att det var sådär. Tyckte allt det var bättre förra året. Men snacka om att det kostar att ligga på topp..det e ju inte bara biljetter man får hosta upp till utan dessutom till popcorn clown snurror, som lär gå sönder på ett grisblink.m m..Men men vad gör man inte...och ser man all deras personal m.m dom har ju t o m en levande orkester så förstår man ju va pengarna går till.



Anton o Winne i väntan på att gå till cirkusen. (Anton i Metoo t-shirt och shorts och Winnie i klänning och tights från Molo och Converse dojor.)



Snurran jag pratade om..



Ofelia tyckte oxå det var skoj..(Metoo linne).



Leia, helnöjd med godiset i högsta höjd...(Metoo tunika.)



Liam helt inne i cirkusen medans Anton spexar med snurran. (Liam har en mexx skjorta som kom i veckan.) Erkänn fin?



Susanna o Casper..( Samma t-shirt som Anton fast i annan färg,Metoo).

Linnea passade ju Emmie o det hade gått jätte bra, så hon kom ner med henne till cirkusen o såg dom sista minuterna..och då hann hon haspla ur sig att det var läskigt med clowner så det var nog bra att jag inte tog med henne=)..Så tack söta Linnea för all hjälp!!



Söta Linnea♥

Pratade med Ronnie på tfn:en och han lät sådär nykter, han sa att barnen hade planterat in lite foliè i min tfn och att det var anledningen till att han lät så sluddrig...ha ha. Ska bli kul o se om han kommer upp på ngn golfrunda imorgon bitti, halv 7 står Mangan på uppfarten o tutar...

Nä, nu ska jag gå o lägga mig, helt slut!! Tack Sanna för middag o kvällsmys...Jill o Kristina sitter kvar än antar jag och sipprar vin=). Sååå kul o se er♥.

Kram o gonatt!! / Annika♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hmm... varifrån har du fått tag i den bilden? ;-) Tack själv snälla rara ni. Hon är ju underbar den tjejen. Charmar alla! =)

2009-04-26 @ 10:12:00
URL: http://nejaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0