Gomorron underbara fredag!

Haloj!

Glad man blir när man öppnar dom små blå och solen skiner o himmelen är blå...Hoppade upp från sängen o in i duschen men när jag hoppade ur fick Winnie syn på min mage...och sa: Ska du ha en bebis till eller nä förresten då e den väl inte så mjuk... Det är i den vevan man har lust att ta henne i öronen o hänga ut henne genom fönstret o skrika...säg förlåt annars släpper jag. Istället små ler man o brottar ner henne. Och faktiskt inser att hon har helt rätt, denna degklump som jag lovade mig själv skulle vara borta till beach 2009. Men har man ingen karaktär så har man inte...får som vanligt intala mig själv...2010 bli mitt år!!!

Nu e det dax att fokusera på butiken o inte min mage..ha ha. Ska ta tag i påfyllning av solhattar o kepsar. Börjar redan ta på det så det blir till att  beställa mera. Förhoppningsvis, om det nu finns kvar på leverantörens lager. Dessa söta solhattar från Villervalla går riktigt bra, kostar 99:- och finns även i enfärgat. Klänningen på bilden har vi i färg som synes och i rött med gul stjärna och den kostar 129:-.



Ha en bra dag alla!!! Tur att jag slutar tidigt idag så jag oxå får njuta av solen lite.

Kramelikram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0