Fredag!

Vilken härlig dag det har varit idag. Barnen var glada och lekte med varandra hela förmiddagen, så jag kunde vara ute och greja med sånt som man aldrig hinner, typ sopa altanen. När Ofelia sov och Malcolm var hos grannen så tänkte jag lägga mej i solen och slappa. Men istället så började jag putsa fönster. Jag skulle bara göra några, men när jag var färdig så var alla fönster putsade på både in och ut sidan. Det var jobbigt, men så skönt att det är gjort nu när solen lyser in.


Ofelia gör iordning dockan Selma för utevistelse. Klänning från MeToo, tights från Molo.


Malcolm sitter i soffan och tittar på tv under tiden. Tröja och byxor från MeToo.


Ofelia har just lärt sej att cykla på trehjulingen och är så stolt. Tröja från Hummel.


Även Malcolm tycker att det är kul att cykla. Även han har en tröja från Hummel.


Efter cyklandet så gick dom och lekte en stund i lekstugan. Det är verkligen inte varje dag dom leker tillsammans i flera timmar utan att bråka.


Sen var det dax för lunch. Idag blev det egna hamburgare.
Imorgon har vi städdag i området så det blir en härlig ute dag imorgon med. Kanske blir det någon timmas jobb oxå om det är mycket folk som är på handlings hummör. Ha en trevlig kväll. Nu ska jag bygga ikea möbler och titta på så ska det låta. (Kanske dricka ett glas vin oxå.)
Elisabet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0