Fjällen!!

Äntligen börjar vi bli klara för att åka. Idag har det varit mycket. Packa, packa, packa och mitt i allt ett kalas. Nu är i alla fall bilen färdig packad, så nu ska vi bara skruva ner alla hyllor, lampor och flytta ihop alla möbler och plasta in dom så att målaren har fritt spelrum nästa vecka. Som tur är så har barnen varit på bra humör idag. Dom har varit ute nästan hela dan. Alla utom stackars mej har varit ute i det fina vädret.
Efter frukost idag så matade Ofelia våran katt Kosmos med skinka som hon hade kvar, efter det så försökte hon med jodgubbsyoghurt, och blev lite småsur när han vägrade.


Skinka går bra...


...men inte yoghurt med jodgubbs smak. (Kläder från Katvig)


Idag blev det lunch ute i solen. Korv med bröd är perfekt utelunch.
Efter lunchen sov Ofelia en liten stund, sen började kampen med att byta kläder på henne. Det är nästan omöjligt att byta kläder på henne under dagen. Det hon tar på sej på morgonen det är det hon vill ha hela dagen. Men till slut fick jag på henne kalas kläder. Lite sur var hon förstås.





Klänningen är från Mexx. Helt underbar är den.

Andra miner blev det efter kalaset när godispåsarna kom fram.



Malcolm har precis provat sina pjäxor därför har han bara en sko. Malcolm har på sej jacka och jeans från Quicksilver, och Ofelia har sin Mexx klänning, Molo jacka, MeToo tights.

Nu måste jag fortsätt med packandet. Jag ska försöka att komma åt internet någon gång under veckan, men annars blir det Annika som för sköta bloggandet under en vecka. Ha en jätte härlig vecka och jag hoppas verkligen att våren är kvar nästa vecka när vi kommer hem. Vi höres efter påsk.
GLAD PÅSK. Kram Elisabet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0