Edvin o Lova.

Gomorron...

Hoppas helgen har varit bra!! Kom inte in här igår av ngn anledning, såg dock att Elisabet lyckades, så det var väl min dator som spökade antar jag. Men nu e jag inne=). Ska snart iväg ner till jobbet, måndag och ny vecka...på något konstigt sätt gillar jag måndagar,..ja vet, det e inte normalt!! Men jag lovar jag gillar fredagar bättre=).

Igår efter Winnies dans åkte vi till Lena o Freddie och deras godingar Lova o Edvin en sväng, såå kul o se dom! Var längesen nu..innan vi fick barnen hängde vi super mkt men av förklarliga skäl när vi fick våra kaos så e det inte lika ofta längre. Hoppas det blir mer nu till sommaren...!!



Winnie snurrar Lova på gungan! ( Lova har klänning från Metoo.)



Glass i stora lass.... ( Edvin i Hummel tröja).



Winnie o Lova busar!!!



Emmie vill oxå busa...(Emmie i kläder från Mexx.)

Hörs garanterat lite senare..Nu bär det av till dagis.

Ha en skön dag alla glada!!!

Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0